راهنمایی ثبت درخواست تسهیلات در سامانه تحفه

پیرو فراخوان منعکس شده قبلی در خصوص ثبت درخواست تسهیلات در سامانه تحفه به اطلاع می رساند:
برای سهولت در ثبت نام به نکات زیر با دقت توجه نمایید:
ابتدا در فایل وردی که در ادامه همین پیام ارسال میشود اطلاعات مورد درخواست را وارد نموده و به نام انتشارات خود ذخیره فرمایید.
اطلاعات مربوط به کتابها را از طریق سایت شابک و بخش نمایش کتابهای منتشر شده بصورت ذخیره فایل اکسل و در نهایت جمع زدن خودکار ستونهای مربوطه را به انجام رسانید.
مبلغ درخواستی وام خود را در سطر یکی به آخرثبت نمایید. (تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان)
در سطر آخر فایل وردی یا همان طرح شما این جمله را قید بفرمایید: ثبیت و توسعه فعالیت نشر کتاب – حفظ نیروی کار
در سامانه تحفه ثبت نام اولیه را به انجام رسانده و در قسمت اطلاعات متقاضی و همچنین پیوست مدارک متقاضی بصورت سایر مدارک تصویر پروانه نشر معتبر خود را ارسال فرمایید.

http://eservices.farhang.gov.ir
برای کمک بیشتر فایل pdf مربوطه به راهنمای سایت و با توجه به صفحات ۱ و ۲ در این مرحله کارآمد خواهد بود. در ادامه این خبر پیوست می شود.
پس از به انجام رساندن مراحل اولیه، از بالای صفحه سایت به مشخصات طرح وارد شوید. چند نکته کلیدی در پر کردن این صفحه وجود دارد که بصورت تصویر در ادامه این پیام برایتان ارسال میکنم.


به بخش پیوست طرح – جدید – در پنجره پیوست نام انتشارات در خط عنوان و سپس گزینه انتخاب فایل و در پنجره جدید فایل وردی که قبلا آماده شده فراخوانی یا آپلود و سپس ذخیرو بستن و یا تایید بفرمایید.

در انتها یکبار ذخیره و بستن و مجدد از صفحه اصلی طرح های من رو طرحی که در سمت چپ نمایش میدهد دوباره کلیلک کرده و از بالای صفحه ارسال به دبیرخانه انتخاب فرمایید.
شایان ذکر است:
ممکن است در سایت تغییراتی حاصل شود که متعاقبا اطلاع رسانی خواهم کرد و یا حتی ثبت نام شما از سایت بدلیل تغییرات زیاد سایت حذف گردد که لازم به ورود اطلاعات مجدد باشد.

لازم به ذکر است:فایل وردی خود را نگهداری فرمایید.
فایل های پیوست را مشاهده فرمایید.

راهنمای_سامانه_تحفه_صندوق_کارآفرینی_امید (۱)

۱۰۱۰۹۲۱_orig

ثبت یک دیدگاه